عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 420
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 466
بازدید ماه : 420
بازدید کل : 277846
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 

FIFA 13 reloaded : پس از دو هفته از عرضه بازی محبوب فیفا 2013 همچنان هیچ تیمی این بازی را نتوانست کرک کند و همه منتظر کرک این بازی بودند که ساعاتی پیش این بازی توسط تیم محبوب reloaded کرک شد.قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید.
در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود. اما راهی که در آن پا می گذارید، آسان نخواهد بود. در ابتدا باید در یک باشگاه فعالیت کنید و با آن به موفقیت برسید، تا اینکه شما را به عنوان مربی تیم ملی انتخاب کنند. هر چه امتیاز شما در زمینه مربیگری در باشگاه ها بالاتر باشد، می توانید به تیم های ملی قدرتمند بروید. ماندگاری شما در یک تیم ملی به شکل ارتباط شما با تیم بستگی دارد.

دانلود با حجم 6.4 گیگابایت فرمت iso نسخه معتبر و کرک دار reloaded فقط از دلتافوکس!

دانلود نسخه کامپیوتر بازی فوتبال فیفا FIFA 13 با کرک

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , ورزشي , ,
:: بازدید از این مطلب : 3301
|
امتیاز مطلب : 132
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Bang Bang Racing 2012 : اگر فکر میکنید با یک بازی فوق گرافیکی و ماشینی پر سرو صدا طرف هستید همینجا بگم خیر! این بازی بر خلاف بازی های اتوموبیلرانی یکنواخت و خسته کننده در نوع خودش بی نظیر و واقعا هیجان انگیر میباشد.بنگ بنگ بازی مسابقه ای است که نه تنها سرعت بلکه در مهارت های رانندگی فنی متمرکز شده است.سیستم کنترل بصری و آهنگ های هیجان انگیز لذت بی پایان برای همه حتی برای خانواده میباشد. میانبر زدند,سبقت های پرسرعت,پرش از روی موانع و حتی انفجار بشکه های نفت زیر سکوها شما را به وجد خواهد آورد و واقعا لذت خواهید برد. تصویربردای و گرافیک بازی برای این نوع گیم پلی در نوع خود بی نظیر است.بازی بسیار زیباییست که پیشنهاد میکنیم این سبک مسابقات اتوموبیلرانی را حتما امتحان کنید..

دانلود با حجم فقط 326 مگابایت و فرمت iso با کرک معروف tinyiso فقط در دلتافوکس!

بازی مسابقات اتوموبیلرانی Bang Bang Racing 2012

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , اتومبيل راني , ,
:: بازدید از این مطلب : 2598
|
امتیاز مطلب : 115
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Stronghold 3 Gold 2012 : ورزن جدید و طلایی بازی محبوب قلعه با 5 ماموریت جدید و پاداشهای جدید عرضه شد.این ورزن آخرین و کاملترین ورژن عرضه شده از این بازی محبوب میباشد که آخرین آپدیت های بازی را نیز دارا میباشد.اگر شما تاکنون می خواستید یک بازی استراتژی مدیریتی و ساخت و ساز همراه با حمله و دفاع از قلمرو خود را داشته باشید یا به خواسته خود بر مردمتان بد باشید یا آنها را در ناز و نعمت نگه دارید بی شک سری Stronghold پاسخ گوی این نیاز شماست. این سری همواره بر قانون انجام ماموریت ها و در عین حال ساخت و ساز شهر و افزایش قلمرو استوار بوده است. اولین نسخه از این سری در سال ۲۰۰۱ میلادی عرضه شد که طرفداران زیادی را پیدا کرد و یکی از دلایل آن وجود المان "واقع گرایی" در بازی بود. Stronghold 3 ششمین نسخه از این سری محبوب است که مانند نسخه های قبلی توسط استدیوی Fireplay ساخته می شود. داستان این نسخه به کارکترهای قبلی این سری مربوط می شود که سازندگان در حا حاضر تنها به وجود کارکتر محبوب و البته خشن بازی یعنی The Wolf اشاره کرده اند. The Wolf پس از از دست دادن پادشاهی، خشمگین و سر افکنده در گوشه و کنار به جمع آوری سلاح و سرباز می پردازد و در این نسخه به دنبال حق خود در پادشاهی می گردد. در این نسخه میزان عدالت یا جوانمردی به نوع عملکرد شما بستگی دارد که می خواهید با بدترین روش ممکن دشمنان خود را نابود کنید یا به شکلی دیگر … می توانید حیوانات مرده یا مریض را به داخل قلعه دشمن روانه کرده تا مردم آن سرزمین و سربازان از بیماری، به خودی خود بمیرند یا مواد اشتعال آمیز را با منجنیق به قلعه بفرستید و یا فرمان تیر آتشین بدهید تا قلعه و مردمش یکجا جزغاله شوند. خوشبختانه این ویژگی در بازی به بازیباز اختیار بیشتری می دهد و اختیار را بیشتر به او می سپارد که میخواهد ظالم باشد یا مهربان و با اینکار نیز سازندگان سعی دارند تا بیشتر قرون وسطا را برای ما باز کنند.

دانلود با حجم 4.4 گیگابایت و فرمت iso با کرک معتبر prophet از دلتافوکس!

دانلود نسخه طلایی بازی زیبای قلعه Stronghold 3 Gold 2012

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 1832
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Woodcutter Simulator 2012 : نسخه جدید و بسیار زیبا و جذاب بازی  Woodcutter Simulator 2012  ارائه شد که همانطور که از نام آن پیداست بازی قطع کردن درختان می باشد ، این بازی یکی از زیباترین بازی های شبیه سازی قطع درختان می باشد که در آن وظیفه شما بعنوان بازی‌کننده این است که درختانی که برای انتشار به مشتری علامت‌گذاری شده‌اند تحویل مشتری دهید. در هر مرحله وظیفه خاصی بر عهده شماست. به تدریج و با گذراندن مراحل قراردادهای بهتری با شما جهت تحویل درختان به مشتریان بسته می‌شود.شما میتوانید با ابزارهای خاص از انواع ماشین های باری و سنگین گرفته تا تجهیزات پیشرفته برای به کار انداختن یک چون بری فوق حرفه ای استفاده کنید و کسب و کار پر رونقی را راه بیندازید..

دانلود با حجم 549 مگابایت و فرمت iso با کرک معتبر prophet از دلتافوکس!

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 1768
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Angry Birds Space v1.2.0 :ورژن جدید دیگری از بازحبوب پرندگان خشمگین با مراحل جذابتر عرضه شد. نسخه جدید این بازی تماماً در فضای خارج از زمین رخ می دهد که شامل سیارات با جاذبه متفاوت و همچنین محیط های بی جاذبه است و 60 مرحله را شامل می شود. همچنین 30 مرحله اضافه با نام بسته Danger Zone نیز برای خرید جداگانه وجود دارد که شامل مشکل ترین مراحل بوده و بر روی گوشی Galaxy Note سامسونگ به صورت رایگان عرضه خواهد شد.در این بازی از میان 8 پرنده قبلی 5 پرنده به اضافه پرنده جدید یخی حضور دارند. پرنده کوچک قرمز بی تغییر مانده و تنها کمی قیافه فضایی به خود گرفته است، پرنده زرد رنگ ماسک لیزری زده و بنفش رنگ شده است و پرنده قرمز غول آسا به رنگ سبز درآمده است. پرنده های بمبی و آبی سه تایی هم با تغییر چهره جزئی حضور دارند اما خبری از پرنده های نارنجی بادکنکی، سفید تخم انداز و سبز بومرنگی نیست چرا که در نبود هوا و جاذبه استفاده ای نخواهند داشت. پرنده یخی جدید هم به نظر می رسد خوکها و سازه ها را منجمد می کند تا هدف گیری آنها در نوبت های بعد با پرنده های دیگر راحت تر باشد.

طریقه نصب: اول پچ بازی را در محل نصب بازی کپی کنید و اجرا کنید..سپس وارد بازی شوید و سریال نامبر زیر را وارد کنید تا بازی اکتیو شود.. اکتیو 100% تست شده میباشد

سریال نامبر

THET-ALEV-LEFR-USWO

دانلود ورژن جدید بازی محبوب پرندگان خشمگین Angry Birds Space v1.2.0

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود ورژن جدید بازی محبوب پرندگان خشمگین Angry Birds Space v1 , 2 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 1711
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

  Mad Riders 2012 blackbox : نسخه کم حجم بازی محبوب mad riders منتشر شده توسط تیم محبوب blackbox.عنوان یک بازی مسابقه ای و هیجان انگیز از شرکت یوبی سافت می باشد . می بایست با استفاده از موتورهای چهارچرخ به مسابقه بپردازید و در این مسیر می توانید در هنگام پرش از حرکات نمایش استفاده کنید تا هیجان بازی را دو چندان شود . این بازی توسط سازندگان بازی Call of Juarez: The Cartel ساخته شده است که از گیم پلی خوبی برخوردار است . شما می توانید در ۴۵ مسیر مختلف و در مکان های عجیب و غریب به مسابقه بپردازید و افزایش سرعت و مهارت ، کلید پیروزی در تمامی مسابقات است . این امکان را خواهید داشت تا وسیله نقلیه خود را شخصی سازی کنید تا از مسابقه با آن نهایت لذت را ببرید . بخش مالتی پلیر در سه حالت مختلف از ۱۲ بازیکن پشتیبانی می کند..

دانلود با حجم فقط 374 مگابایت و فرمت iso نسخه blackbox از دلتافوکس!

دانلود نسخه کامپیوتر بازی Mad Riders 2012

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 3353
|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Worms Reloaded GOTY 2012 : جدیدترین عنوان بازی کرم ها می باشد که این نسخه game of the year edition می باشد که در آن جدیدترین DLC و آپدیت های اضافه شده اند . کمتر کسی است که با سری بازی های Worms آشنا نباشد.از اولین سری آن که کاملا دو بعدی بود تا آخرین نسخه آن که کاملا موتور سه بعدی آن را پشتیبانی می کرد. این بازی فوق العاده زیبا و به یاد ماندنی و پر طرفدار در ۲۶ آگوست ۲۰۱۰ میلادی توسط کمپانی Team17 Software Ltd ساخته و منتشر شد . امروز ، آپدیت جدیدی برای این بازی عرضه شده است که نسخه بازی به ورژن ۱٫۰٫۰٫۴۷۴ آپدیت شده است. Worms Reloaded یک بازی فوق العاده زیبا میباشد که به طور همزمان میتوانید با ۴ گروه مخالف به جنگ بپردازید. این عمل هم بصورت آفلاین و هم به صورت آنلاین پیش بینی شده است. اسلحه های موجود در این بازی نقطه عطفی برای مبارزات شما میباشد .نقشه های جدید در این بازی و محیط فوق العاده آن از جمله ویژگی های بارز و قابل توجه آن میباشد .این محیط ها قابل ویرایش میباشند.صدا گذاری قوی بازی راهی برای انتقاد ما باقی نمی گذارد..

دانلود با حجم فوق فشرده فقط  564 مگابایت و فرمت iso با کرک Reloaded از دلتافوکس!

پس از استخراج 3.4 گیگابایت!!!

بازی زیبای کرم ها Worms Reloaded GOTY 2012

The GOTY edition includes Worms Reloaded, and the following DLC packs:
* Worms Reloaded: The "Pre-order Forts and Hats" DLC Pack 
* Worms Reloaded: Puzzle Pack
* Worms Reloaded: Forts Pack
* Worms Reloaded: Time Attack Pack 
* Worms Reloaded: Retro Pack

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , كودكانه , ,
:: برچسب‌ها: بازی زیبای کرم ها Worms Reloaded GOTY 2012 ,
:: بازدید از این مطلب : 588
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

بازی زیبا و جذاب اکشن پدرخوانده The Godfather Mob Wars PSP با فرمت iso برای دارندگان کنسولpsp

The Godfather: Mob Wars PSP
Release Date: September 19, 2006
Publisher: Electronic Arts
Developer: Page 44 Studios / EA Redwood Shores Studio
Genre: Action
Download | cso | 1part | 907 mb

بازی زیبای پدرخوانده The Godfather Mob Wars PSP کنسول پی اس پی

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , اكشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 1247
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 True Crime New York City : تا به حال تصور کرده اید پلیس بودن چه حسی دارد ؟ آن هم پلیس بودن در شهر بزرگ و ویژه ای مثل نیو یورک ! داستان بازی تا حد زیادی پر هیجان آغاز می شود . پسر جوانی که بشدت زخمی و خون آلود است وارد خانه ای می شود و از کسانی که به او خیانت کرده اند انتقام سختی می گیرد. 

نقشی که گیمر در این بازی ایفا می کند نقش یک پلیس سیاه پوست است. یک پلیس در شهری بزرگ که در هر لحظه آن جنایت و و بزه کاری تازه ای رخ می دهد. و گیمر باید به عنوان یک پلیس به امور مجرمانه منطقه رسیدگی کند از دزدی ماشین و سرقت مسلحانه و دعواهای خیابانی گرفته تا آزار یک خانوم محترم در محل زندگیش .البته شخصیت پلیس در این بازی بسیار انعطاف پذیر طراحی شده طوری که در بازی می شود یک پلیس بد بود یا یک پلیس وظیفه شناس می شود کسی را بدون اینکه جرمی مرتکب شده باشد دستگیر کرد می شود از اعمال مجرمانه بعضی دیگر گذشت ! 
نکته جالب توجه این بازی این است که گیمر را با وظیفه سخت یک پلیس در یک شهر بزرگ آشنا می کند. در بازی ماموریت های متعدد دیگری اعم از پرونده های جنایی و مواد مخدر و غیره وجود دارد که با گذراندن این مرحله ها سیر داستانی جلو می رود اما وظیفه شما به عنوان یک پلیس در کوچه و خیابان ها همچنان در جای خود باقیست.

دانلود با حجم 1.6 گیگابایت و فرمت iso با کرک معروف reloaded از دلتافوکس!

اگر به بازی های gta علاقه مندید این بازی رو 100% پیشنهاد میکنیم

دانلود نسخه کامپیوتر بازی اکشن True Crime New York City

System Requirements:
- Operating system: Windows 98/ME/2000/XP
- Processor: Pentium III or Athlon 1 GHz
- Memory: 256 MB
- Video: DirectX-compatible video card with 32 MB of memory
- Free disk space: 1 GB
- Sound: DirectX - compatible sound card
- CD-ROM 8x speed CD-ROM or 4X-speed DVD-ROM
- Office Keyboard, Mouse

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , اكشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 940
|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

Rome Total War : سبک استراتژی یکی از قدیمی ترین سبک ها در میان ژانرهای مختلف بازیهای رایانه ای است که معمولا بندرت در آن نوآوری دیده می شود. معمولا این گونه بازیها بسیار پر هزینه و پر کار هستند و به همان نسبت هم بازی کردنشان وقت گیر است. البته بازیهای بسیار خوبی در این سبک عرضه شده اند که می توان از میان آن به شاهکار مایکروسافت یعنی rise of nation و همچنین age of mytiology اشاره كرد. این بازیها تقریبا نسخه های بهبود یافته بازیهای قدیمی تری هستند که موفقیت و محبوبیت آنها از پیش تعیین شده بود rome. total war هم تقریبا از همین دسته بازیها به شمار می آید.
 پیش از این بازیهای shogun , medieval را نیز دیده بودیم که از سری total war هستند و بازیهای چندان برجسته ای در سبک استراتژی به شمار نمی آمدند. اما آخرین شماره از این سری که rome نام دارد. حسابش از بقیه جداست. بدون تردید rtw یکی از بهترین بازیهای سبک استراتژی تا به امروز است.
همان طور که از اسمش پیداست، بازی در زمان جنگهای روم اتفاق می افتد و شما می توانید رهبری یکی از سه گروههای سیاسی روم را به عهده بگیرید. این سه گروه در ابتدای بازی با یکدیگر متحد هستند. ولی همین طور که بازی پیش می رود. رقابت برای تصرف مجلس سنا و تسلط بر روم آغاز می شود در اینجاست که شما باید لیاقت خود را در رهبری حزب نشان دهید. بازی در کل از 15 مرحله تشکیل شده است. که چندان هم طولانی نیست. در هر مرحله ماموریت ها در قالب دستورات سنا به شما ابلاغ خواهد شد. شاید بتوانید rtw را در 3 یا 4 روز تمام کنید. ولی بعد از آن تازه بازی شروع می شود!

دانلود با حجم 2.1 گیگابایت در 3 سی دی با فرمت ISO با کرک معروف RELOADED از دلتافوکس!

بازی جذاب و زیبای استراتژیک Rome Total War

System Requirements

Processor: 1GHz Pentium III or equivalent
RAM: 256MB
Video Memory: 64MB
Hard Drive Space:2.9GB
Operating System: Windows 98SE/ME/2000/XP/7 64bit (TESTED!)
DirectX Version: 9.0b

طریقه نصب: 
01. Mount or Burn
02. Install The Game
03. Crack The game (Crack is located on CD1)
04. Install Patch 1.3 
05. Install Patch 1.5 and use 1.5 crack (Crack is located in the 1.5 map patch)
06. Enjoy
 

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: آرشيو گيم , بازي كامپيوتر , اكشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 676
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com